18 Haziran’da Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut dahil 18 kişi gözaltına alınmıştı. Başkan Yardımcısı Şerife Yörükçü’nün ve firari zanlı E.F.K.’nında gözaltına alınmasıyla sayı 20’ye yükselmişti.
Başsavcılık tarafından yürütülen soruşturmada, “Suç işlemek amacıyla örgüt kurma, rüşvet, irtikap, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma ve görevi kötüye kullanma” suçları töneltilmişti.
Bugün işlemleri tamamlanan 20 kişiden 1’i serbest bırakıldı, 19’u adliyeye sevk edildi.

8 kişi tutuklandı!
11 isim adli kontrolle serbest bırakılırken Mustafa Turgut, Şerife Yörükçü, Başkan Yardımcısı Ezgi Erdağ Demirtaş, Belediye Özel Kalem Müdürü Ersin Servi ve Silifke Belediyespor Kulübü Başkanı Sait Oğuz dahil 8 kişi tutuklandı.
AA’nın haberine göre, gözaltına alınan bazı kişiler etkin pişmanlık hükümlerinden yararlanmak istedi.
İfadelerinde belediyeyle iş yapan yüklenicilerden hak ediş ödemeleri karşılığında çeşitli menfaatler talep edildiğini, belediyeyle bağlantılı bazı kişi ve görevlilere para verildiğini, bazı alımlarda usulsüzlükler yapıldığını ve bazı organizasyonlarda muvazaalı (danışıklı dövüş) işlemler yürütüldüğünü söyledikleri iddia edildi.
