Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Belediyeden güldüren paylaşım

Tüm uyarılara rağmen dışarı çıkmaya devam eden yaşlılarla ilgili resmi

Tüm uyarılara rağmen dışarı çıkmaya devam eden yaşlılarla ilgili resmi sosyal medya hesabından bir fotoğraf karesi paylaşan Üsküdar Belediyesi, “Sizleri seviyoruz ama bizi bunu yapmak zorunda bırakmayın?” notunu düştü.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, dün akşam saatlerinde yaptığı açıklamada virüse bağlı hayatını kaybedenlerin tamamının yaşlılar olduğunu belirterek dikkatli olunmasını istedi. Yapılan uyarılara rağmen yaşlılar dışarı çıkmaya devam edince Üsküdar Belediyesi’nden güldüren bir paylaşım ile uyarı geldi.

“BİZİ BUNU YAPMAK ZORUNDA BIRAKMAYIN”

Üsküdar Belediyesi, Twitter hesabından sosyal medyada da viral olan bir fotoğrafı paylaşarak “Sizleri seviyoruz ama bizi bunu yapmak zorunda bırakmayın?” notunu düştü.

 

Üsküdar Belediyesi'nden güldüren paylaşım: Bizi bunu yapmak zorunda bırakmayın