Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İran-ABD görüşmelerinin 2. turu Roma’da başladı

İran devlet medyasına göre, İran ile ABD arasında İtalya’nın başkenti Roma’da

İran devlet medyasına göre, İran ile ABD arasında İtalya’nın başkenti Roma’da dolaylı nükleer görüşmelerin 2. turu başladı.

İran heyetine Dışişleri Bakanı Abbas Irakçi başkanlık ederken, ABD heyetine ise elçi Steve Witkoff başkanlık ediyor. 

İki yetkili, Ummanlı arabulucular aracılığıyla dolaylı olarak müzakere ediyor ediyor; ilk tur bir hafta önce Umman‘ın başkenti Maskat’ta yapılmıştı.

Görüşmelerin başlamasından önce Irakçi, ABD’nin görüşmelere ilişkin motivasyonları konusunda ciddi şüpheleri olduğunu belirterek, nükleer anlaşmanın ancak gerçekçi olmayan taleplerde bulunulmaması halinde mümkün olabileceğini söyledi.